Turning Ideas into Successful Events Through Cutting Edge Audiovisual Equipment

Όταν τα Social Media στρέφονται εναντίον της εταιρείας σου! Πάρτε μια ιδέα εδώ.

Μόλις πριν ένα χρόνο η αυτοκινητοβιομηχανία Chrysler διέθεσε περίπου 14 εκατομμύρια δολάρια για να διαφημιστεί στο Super Bowl μέσα στα πλαίσια της καμπάνιας της  για το ολοκαίνουριο μοντέλο που είχε λανσάρει.

Την επόμενη ημέρα, στον λογαριασμό της εταιρείας,  ένα διευθυντικό στέλεχος της εταιρείας ανέφερε στο Twitter  πόσο χάλια οδηγοί είναι οι κάτοικοι  του Ντιτρόιτ,  της Μέκκα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δηλαδή οι πελάτες και οπαδοί  της Chrysler.Image

Το συγκεκριμένο Tweet είχε τη δύναμη να τινάξει ολόκληρη τη διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας στον αέρα!

«Τα κοινωνικά δίκτυα (σ.σ. όπως το Facebook, το Twitter, το You Tube) δεν είναι παιχνίδι, ούτε ένα παράλληλο σύμπαν, που δεν επηρεάζει τη λειτουργία μιας επιχείρησης έξω από αυτά. Κι όμως, ακόμη και πολύ μεγάλες μάρκες έχουν κάνει σημαντικές γκάφες», αναφέρουν οι ειδικοί.

Και προσθέτουν ότι «Το να αναθέτεις τον χειρισμό των social media σε ευκαιριακούς συνεργάτες είναι σαν να δίνεις τα κλειδιά της επιχείρησης σου σε κάποιον που δεν εμπιστεύεσαι».

Ένα άλλο παράδειγμα είναι η περίπτωση της καμπάνιας Whopper Sacrifice της αλυσίδας Burger King, που καλούσε τους χρήστες του Facebook να «θυσιάσουν» (διαγράψουν) δέκα φίλους  από το Facebook για να πάρουν ένα δωρεάν  χάμπουργκερ.

Image

Αν και το τρικ της αλυσίδας προκάλεσε μεγάλο ντόρο και είχε ως αποτέλεσμα τη διαγραφή 210.000 «φίλων»,  την πρώτη εβδομάδα της εφαρμογής του, ωστόσο όχι μόνο δεν έφερε τις επιθυμητές πωλήσεις, αλλά και είχε ως αποτέλεσμα και μείωση μεριδίων.

Και σαν να μην έφτανε αυτό,  οι διαχειριστές του Facebook ζήτησαν από την εταιρεία να τερματίσει την καμπάνια της!

Ίσως την επόμενη φορά να είμαστε όλοι μας λίγο πιο προσεκτικοί διαδικτυακά…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: