Turning Ideas into Successful Events Through Cutting Edge Audiovisual Equipment

Πόσο εξοικειωμένες είναι οι Ελληνικές επιχειρήσεις με τα Social Media;

 

Facebook, Tweeter, Tumblr, είναι λέξεις που ακούμε καθημερινά και πολύ απλά οι περισσότεροι πιστεύουν ότι δεν είναι τίποτα άλλο εκτός από παράγωγα της διασκέδασης.

Στην πραγματικότητα όμως είναι κάτι πολύ πιο σημαντικό από αυτό. Άραγε  έχουν οι ελληνικές επιχειρήσεις αντιληφθεί πλήρως τα οφέλη της προβολής τους μέσω των κοινωνικών δικτύων ώστε να σπεύσουν να τα αξιοποιήσουν;

Σύμφωνα με διαδικτυακή έρευνα της εταιρείας Advocate/B-M, ο αριθμός των ελληνικών επιχειρήσεων με παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί κατά 50%, σε σχέση με το 2010.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας MRB το 38% των ερωτηθέντων στελεχών εμπορικών εταιριών επισήμαναν την έλλειψη εμπειρίας και τεχνογνωσίας, που υπάρχει, στον τομέα της διαχείρισης των Social Media.

Ενώ το 35% των ερωτηθέντων εξέφρασε το φόβο ότι η επιχείρησή του ενδέχεται να πληγεί από αρνητική φημολογία, αν εκτεθεί στο αχανές τοπίο των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Τελικά θα καταφέρει ποτέ η Ελλάδα να ανοίξει την αγορά της στην επιχειρησιακή δράση των Social Media;

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: