Turning Ideas into Successful Events Through Cutting Edge Audiovisual Equipment

Μερικά απλά βήματα για να κλέψετε το ενδιαφέρον στην επόμενη έκθεση που θα λάβει μέρος η εταιρεία σας.

Οι εμπορικές εκθέσεις αποτελούν ένα σημαντικό παράγοντα για την εύρεση νέων δυνητικών πελατών, αλλά και για την συνολική προβολή μιας επιχείρησης. Για αυτό και πριν τη συμμετοχή, πρέπει να γίνει η απαραίτητη προετοιμασία. Καλή προετοιμασία σημαίνει το να βρείτε το σωστό κοινό, να καθορίσετε ένα ρεαλιστικό budget, να πάρετε υψηλής ορατότητας χώρο για περίπτερο και τέλος να αποφασίσετε το ποιος  θα είναι στο περίπτερο αλλά και το τι θα περιέχει. Εδώ είναι μερικές προτάσεις που πρέπει να συμπεριληφθούν στη λίστα πριν την επόμενη έκθεση:

Πάρτε τον κατάλογο με τους συμμετέχοντες εκ των προτέρων.

Αποφασίστε ποια είναι η κατάλληλη προοπτική. Κάντε μια λίστα με όλες τις επιχειρήσεις που θέλετε να επικοινωνήστε και ορίστε σε κάθε άτομο από την ομάδα σας ένα μέρος των στόχων που θέλετε να προσεγγίσετε. Ζητήστε από τους διοργανωτές να σας παρουσιάσουνε στους επισκέπτες και προβείτε στις απαραίτητες συστάσεις.

Διαμορφώστε κατάλληλα τον εκθεσιακό σας χώρο, αποπνέοντας επαγγελματισμό. Μην πέσετε σε μια ζώνη άνεσης κουβεντιάζοντας συνεχώς με τους συναδέλφους. Προκαλέστε το ενδιαφέρον. Διαμορφώστε το περίπτερο σας κατά τέτοιον τρόπο διευκολύνοντας τους επισκέπτες να κινούνται χωρίς να αισθάνονται παγιδευμένοι. Μόλις μπούνε μέσα, παρουσιάστε τους γρήγορα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και πείτε τους το τι μπορείτε να κάνετε γι ‘αυτούς.

Τραβήξτε φωτογραφίες. Τραβήξτε φωτογραφίες, περιλαμβάνοντας τον εαυτό σας και την ομάδα σας φορώντας μπλουζάκια με το λογότυπο σας. Αυτό θα «παίξει» καλά στην ιστοσελίδα σας με έναν περιγραφικό τίτλο.

Follow-up με τους συμμετέχοντες. Χρησιμοποιήστε τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε συλλέξει γρήγορα έτσι ώστε οι δυνητικοί πελάτες να εξακολουθούν να ενδιαφέρονται. Προετοιμάστε μία σύντομη πρότυπη επιστολή  για το follow-up εκ των προτέρων και έχετε την έτοιμη για αποστολή μετά το τέλος της έκθεσης. Η αποστολή πρέπει να γίνει σε διάστημα εντός επτά ημερών από την λήξη της έκθεσης.

Εάν είναι η σωστή έκθεση, οι ανταγωνιστές σας θα είναι εκεί. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να τους δείτε από κοντά. Δεν είναι κατασκοπεία. Είναι έρευνα αγοράς! Συλλέξτε το διαφημιστικό υλικό τους και ακούστε αυτά τα οποία λένε. Να είστε σίγουροι πως το ίδιο θα κάνουν και εκείνοι στο περίπτερο σας.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: